.
„Prišla som si kúpiť zopár pomarančov. Zbadala som, že na mandarinky majú dobrú akciu. Akonáhle som jednu chytila do ruky a chcela som okúsiť, či je mäkká, rozpučila sa mi v ruke. Začala som sa rozčuľovať a hovorím synovi, že čo za nekvalitný tovar tu predávajú. Zrejme ma začul vedúci prevádzky, ktorý k nám hneď prišiel a vyletel na mňa, že ako si to dovoľujem tvrdiť. Vytiahol druhú mandarinku, ktorú som mu zobrala z ruky. Tiež mi praskla. Vtedy na mňa zavolal policajtov. Viedli ma cez celé potraviny akoby som bola nejaký kriminálnik. A to som si len dovolila povedať poznámku na ochranu spotrebiteľa. Na polícii ma aj vypočuli a keď som videla škodu, akú som spôsobila, neverila som vlastným očiam. Držali ma tam kvôli štyrom korunám. Veď to je nehoráznosť. Takýto spôsob jednania so zákazníkom som ešte nezažila,“ rozhorčuje sa pani Magdaléna.
K spomínanému incidentu sa nám vedúci prevádzky ako poškodený odmietol vyjadriť. A čo tvrdí polícia? „Každý nahlásený prípad musíme prešetriť. Nemôžeme rozhodovať, ktorý zoberieme a ktorý nie. Je pritom jedno, aká škoda bola spáchaná. Takýchto prípadov riešime denne desiatky a sťažujú nám prácu, pretože by sme sa mohli venovať závažnejším trestným činom. Celú vec prešetríme. Zrejme bude riešená v rámci priestupkového konania,“ uviedol Igor Gergišák, riaditeľ OO PZ Lučenec.