HNÚŠŤA. Mesto Hnúšťa kráča s dobou a s obyvateľmi sa snaží komunikovať aj prostredníctvom najnovších mobilných technológií. Občania môžu posielať svoje postrehy a podnety na zlepšenie priamo zo svojich telefónov cez bezplatnú mobilnú aplikáciu City Monitor.
„Aplikácia City Monitor nám umožní zdokonaliť vzájomnú komunikáciu medzi samosprávou a občanmi. Občania budú môcť rýchlo a jednoducho hlásiť problémy v meste, s ktorými sa stretnú a naopak samospráva získa ďalší komunikačný kanál na informovanie občanov o dianí v meste prostredníctvom posielania bezplatných push-notifikácií", vyjadril sa primátor mesta Hnúšťa, Michal Bagačka.
Táto služba má skvalitniť komunikáciu medzi občanmi a predstaviteľmi samosprávy. Umožňuje napríklad aj hromadné zasielanie notifikácií s aktuálnymi informáciami, či už o zmenách, novinkách, o dianí v meste, či kultúrnych, športových podujatiach a zaujímavých udalostiach.
Pridanie požiadavky je veľmi jednoduché. Návod na takúto mobilnú komunikáciu ponúka aj mesto Hnúšťa na svojej webovej stránke. Všetky zadané podnety spolu s vyjadrením pracovníka mesta k ich riešeniu si môže zadávajúci prezerať v sekcii „Moje hlásenia“. Farba podnetu na ľavej strane predstavuje štádium riešenia podnetu.Služba sa dá využívať aj prostredníctvom webovej stránky citymonitor.sk.