RIMAVSKÁ SOBOTA. V budove Mestského úradu v Rimavskej Sobote zriadila Stredoslovenská energetika (SSE) vysunuté pracovisko zákazníckeho centra v Lučenci.
Skúšobná prevádzka bude pol roka
Klientom je k dispozícii jeden zamestnanec jeden deň v týždni, vždy vo štvrtok od 8.00 do 13.00 hod. Kontaktné miesto bude skúšobne otvorené pol roka. „Po tomto období sa vyhodnotí jeho opodstatnenosť v zmysle užitočnosti pre našich klientov a tiež ekonomických parametrov,“ uviedla hovorkyňa SSE Michaela Krivá.
Na pracovisku môže zákazník vybaviť novú zmluvu, jej zmenu alebo úpravu. Tiež môže zistiť viac informácií o doplnkových službách, ako je LED osvetlenie, dotácie zelená domácnostiam a podobne. „Zákazníkom tiež poradíme, ako znížiť spotrebu elektrickej energie vo svojej domácnosti prostredníctvom vhodnej sadzby alebo ako jednoducho dostať elektrinu a plyn od SSE a mať tak energie pod jednou strechou,“ vymenovala Krivá.
Klienti využívajú online služby
Zákazníci majú k dispozícii viacero komunikačných kanálov. Okrem zákazníckych centier môžu využívať zákaznícku linku a zákaznícku zónu na webovej stránke. „Našou snahou je čo najviac sa priblížiť zákazníkom a vychádzať v ústrety im rôznorodým požiadavkám. Forma komunikácie zákazníkov je rôzna, niektorí uprednostňujú skôr osobný kontakt, iní komunikáciu cez telefón alebo online,“ vysvetlila hovorkyňa.
Na Slovensku funguje osem zákazníckych centier. V našom regióne je len v okrese Lučenec. V minulosti samostatné zákaznícke centrum fungovalo aj v Rimavskej Sobote. K jeho zrušeniu došlo na základe rozhodnutia vtedajšieho vedenia v roku 2013.