Hrnčiarska kapusta prilákala domácich aj návštevníkov (+ FOTO)

Deväť družstiev sa zvŕtalo okolo kotlov jedna radosť.

Počas skvelej akcie v Hrnčiarskej Vsi rozvoniavala kapusta.Počas skvelej akcie v Hrnčiarskej Vsi rozvoniavala kapusta. (Zdroj: Marcela Ballová)

HRNČIARSKA VES. „Keď rozkvitne biela ruža, treba ju trhať, keď má dievča dvadsať rôčkov, treba ho vydať...,“ zneli počas sobotňajšej akcie hlasy heligonkárov z klenovského Vepra. V Hrnčiarskej Vsi sa pod kotlami rozhorel oheň a zakrátko sa dedinou niesla lahodná vôňa kapusty. Už po siedmykrát tu usporiadali súťaž vo varení tejto lahôdky. Tentokrát kuchárske majstrovstvo v novohradskej dedine predviedlo deväť tímov.

Humorom sršiaci chlapi v zásterách aj veselé ženičky sa okolo stolov a kotlov zvŕtali jedna radosť. Každý mal svoj vlastný recept a chcel ulahodiť chuťovým pohárikom poroty. Veď ceny pre troch najlepších boli zaujímavé. Napokon sa starosta Ján Melicher musel ťapnúť po vrecku, pretože porota prisúdila tretiu priečku dvom družstvám. Prvý muž obce to vyriešil šalamúnsky. Trojlístok hnúšťanskej Iskry odmenil tridsiatimi eurami. „Hodnotenie musí byť spravodlivé. Síce sme na túto situáciu neboli pripravení, ale keď si zaslúžia, budú odmenení,“ povedal a bez váhania prispel z vlastného.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S údeninou, hríbami, baraninou, divinou, všetky boli chutné. No najviac ulahodila kapusta družstva Poslanci obce. Za nimi skončili domáci Starí páni, no a naprázdno neobišli ani zástupkyne nežného pohlavia MILF Poltár. Bronzovú pozíciu dosiahli spolu so spomínanou partiou z Hnúšte.

Od kapusty a občerstvenia sa domáci aj návštevníci dediny presunuli k vatre, ktorá všetkým pripomenula 73. výročie konca II. svetovej vojny.

V Hrnčiarskej Vsi tak opäť potvrdili, že sú skvelými hostiteľmi a merať cestu na ich akcie sa skutočne oplatí.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Novohrad

Komerčné články

  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  8. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  1. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  6. Kam smerujú peniaze bohatých?
  7. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 7 946
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 6 855
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 113
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 5 492
  5. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 229
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 731
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 619
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 090
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Novohrad - aktuálne správy

Prezentáciou školských odborov chcú podporiť poľnohospodárstvo.

Zamerali sa na budúcich stredoškolákov.


1
Vlaková patrola ZSSK na Rušňoparáde 2025.

Spoločné rodinné výlety, detská fantázia rozbehnutá na plné obrátky a zážitky, na ktoré sa nezabúda.


Čakajú vás výhodné nákupy, zľavy 10% na všetko, štipka zábavy a šanca vyhrať v tombole s cenami za vyše 10 000 eur.


Vpravo Junior Lefevre, vedľa neho René Adler.

Svetová jednotka trénovala v Lučenci.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu