V Lučenci dá bodku za týždňom Klobásová ofenzíva

Mestská tržnica ožije zábavou, folklórom aj dobrotami.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: pixabay.com)

LUČENEC. Fašiangové hody neobídu centrum Novohradu ani tento rok. V nedeľu 3. marca bude lučenecká tržnica dejiskom klobásovej ofenzívy, remeselníkom sa naskytne priestor na prezentáciu svojich výrobkov. Program je opäť bohatý.

Podujatie sa začne o 9.00 hod. Návštevníci sa môžu tešiť na remeselný jarmok, za ľudové ceny ochutnať hurky, klobásy, slaninu, tlačenku, baraní guľáš aj držkový perkelt. Pre deti sú pripravené hry s CVČ Magnet. Určite sa potešia aj vození na koči s koňmi grátis. Nebude chýbať ani bohatá tombola.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Akciu už po siedmykrát spestria súťaž družstiev vo výrobe klobásy a tiež jednotlivcov o najlepšiu doma robenú klobásu – Klobásová ofenzíva.

Návštevníkov bude programom sprevádzať ľudový rozprávač a imitátor Maťo Kopor. Vystúpia folkloristi zo súborov Ipeľ, Detva, Radosť a Diamond.

Vstupné na podujatie sú tri eurá. Suma zahŕňa šišku, teplý čaj aj ochutnávku súťažných klobás až do vyčerpania zásob.

Deti do 10 rokov v sprievode dospelej osoby majú vstup zdarma.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Novohrad

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 12 937
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 12 209
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 257
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 319
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 032
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 882
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 2 200
  8. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 115
  1. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  2. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  3. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  4. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  5. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  6. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 533
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 190
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 923
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 236
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 578
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 693
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 393
  8. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 8 061
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

  1. Andrea Školudová: NOŽE v kuchyni a Feng Shui
  2. Janka Bittó Cigániková: Transakčnú daň musel nadizajnovať „totálny génius“
  3. Timotej Opálek: Baby Lasagna / Praha
  4. Viktor Pamula: Sociálny štát ? Vtip roka
  5. Ivan R. V. Rumánek: Chamás či Hamás?
  6. Martin Škopec Antal: Slovenská opozičná politika: "Nie je dôležité zvíťaziť, ale zúčastniť sa..."
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Juraj Tušš: Multipolárny svet a nový volebný systém.
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 533
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 190
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 923
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 236
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 578
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 693
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 393
  8. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 8 061
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu