Dlhodobo úspešná môže byť iba taká spoločnosť, kde takýto kolobeh dokonale funguje. V Mecom Group, ktorý je najväčším slovenským výrobcom mäsových výrobkov, to veľmi dobre vedia a preto svojím zamestnancom vytvárajú tie najlepšie podmienky nielen na prácu ale aj pre športové, rodinné a voľnočasové aktivity.
Vo svojich závodoch na Slovensku a v Maďarsku ponúkajú stabilnú prácu viac ako 1 400 zamestnancom.
„Našich zamestnancov dlhodobo vnímame nielen ako pracovníkov v našich prevádzkach, sú to tváre našej značky, členovia našej mecomáckej komunity. Práve preto pravidelne organizujeme rôzne akcie, ako sú športové dni či tradičné mecomácke zabíjačkové hody, kde môžeme utužovať naše vzťahy zabaviť sa, približuje aktivity spoločnosti jej generálny riaditeľ Ladislav Čechovič.

S príchodom jari opäť pripravil Mecom pre svojich zamestnancov a ich rodiny príjemné prekvapenie, pozvánku na Mecomácke zabíjačkové hody. Areály v Humennom aj Lučenci sa počas príjemných sobôt premenili na centrum zábavy a vôní.
Vzduchom sa niesli vône čerstvých klobás a oškvarkov, ozývala sa hudba a smiech detí, ktoré si užívali atrakcie, od blúdenia v originálnom labyrinte cez jazdu na koni až po návštevu ikonického červeného kamióna Mecomu.
„Je veľmi dôležité aby naši zamestnanci cítili, že si ich firma váži, pretože spokojní a motivovaní zamestnanci sú kľúčoví pre výrobu kvalitných výrobkov. Mecom je silná značka a naši zamestnanci sú jej dôležitou súčasťou “, hovorí generálny riaditeľ Ladislav Čechovič.
V Humennom, najväčšom závode Mecom Group, privítali hody viac ako 1 000 návštevníkov. Vrcholom programu bolo 8 súťažných disciplín, v ktorých si 9 tímov zmeralo sily v tradičných mäsiarskych zručnostiach, od výroby klobás a jaterníc až po vykosťovanie stehna či aranžovanie stola plného lahôdok.

Fantastická atmosféra bola aj v areáli závodu Lučenec. Zúčastnilo sa takmer 500 účastníkov a 9 súťažiacich tímov sa postarali o skvelú náladu. Pre deti bol pripravený pestrý program vrátane maľovania na tvár, bublinkovej šou, ako aj ukážok hasičov a psovodov. Aj keď nechýbala pravá mäsiarska súťaživosť, dôležité bolo stretnúť sa v takejto neformálnej atmosfére aj so svojimi rodinami či kolegami, zabaviť sa a oddýchnuť si.
„Každá investícia do ľudí sa nám vracia v kvalite toho, čo spoločne vytvárame. Preto budovanie dobrých vzťahov a férového prostredia berieme rovnako vážne ako výrobu našich produktov, uzatvára L. Čechovič“