Okrem Bratislavy a Liptova aj do Novohradu. Diplomatom predstavili turistické lákadlá

Región chcú zviditeľniť v zahraničí.

Diplomati ochutnali výrobky miestnych producentov.Diplomati ochutnali výrobky miestnych producentov. (Zdroj: Jozef Mikuš)

HALIČ. Priblížiť turistické zaujímavosti regiónu a prilákať na juh stredného Slovenska zahraničných turistov. Taký bol cieľ stretnutia na Haličskom zámku, kde lákadlá Novohradu predstavili diplomatom z desiatky zahraničných krajín.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Delegácie previedli po atrakciách v okolí Lučenca a priniesli im ukážky výrobkov miestnych remeselníkov a remeselníčok.

Akciu usporiadala Asociácia historických hotelov Slovenska so zastrešením Banskobystrického samosprávneho kraja

„Diplomatom, ktorí sú sústredení v Bratislave, sme takto chceli predstaviť aj iné, atraktívne časti Slovenska. Naším cieľom je nadviazanie spoluprác a nevylučujeme ani prínos v oblasti cestovného ruchu,“ povedal Michal Čuridlo, generálny sekretár Asociácie historických hotelov Slovenska.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si aj Po boku Lady Gaga a Eda Sheerana. Nový hit slovenského hudobníka svieti vo svetovom rebríčku Čítajte 

Diplomatické zbory pomohlo asociácii osloviť ministerstvo zahraničných vecí. Zastúpenie mal napríklad Egypt, Indonézia, India, ale aj susedné Poľsko a Maďarsko.

Diplomatov vzali do terénu

Stretnutie zastrešila župa, ktorá lákadlá regiónu predstavila cez svoje organizácie. Daniela Volenská, predsedníčka Krajskej organizácie cestovného ruchu Banskobystrický kraj Turizmus poznamenala, že stretnutie s diplomatmi je dobrou príležitosťou na predstavenie histórie, kultúry a ponuky zážitkov v Novohrade.

„Na ochutnávku sme priniesli tradičné regionálne pochúťky od lokálnych producentov a remeselníkov. Okrem toho, tie najkrajšie a najzaujímavejšie miesta v najbližšom okolí im predstavíme v rámci prehliadky priamo v teréne,“ prezradila Volenská.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom CBE9K na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Novohrad

Komerčné články

  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  5. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  6. Keď sa z brigády stane kariéra
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  8. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  4. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  5. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  6. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  7. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  8. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 11 600
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 10 829
  3. Keď sa z brigády stane kariéra 5 777
  4. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 687
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 2 440
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 204
  7. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 1 752
  8. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 1 525
  1. Ján Karas: Demokracia, ktorú si musíme chrániť
  2. Elena Antalová: Za všetkým nemusíš hľadať ženu, ale...
  3. Daniel Bíro: Lukáš Ilavský ako riaditeľ SOŠE Trnava má plány do budúcnosti. V škole sú tiež žiadané viaceré technické odbory
  4. Štefan Šturdzík: Futbal je krásny , no dokáže byť neskutočne krutý.
  5. Branislav Hláčik: Komando Tiger - Kapitola 11
  6. Medard Slovík: 23 rokov a 300 dní plných priateľstiev: Môj život v srdci knižnice
  7. Roman Kebísek: Vincent van Gogh kreslil steblami trstiny, ktoré sám zbieral a orezával
  8. Eva Gallova: Odvtedy, ako objavili penicilín a viagru ľudia nemajú problém
  1. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 18 735
  2. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 14 419
  3. Ján Valchár: Fantastické správy z Ukrajiny (a Ruska, hahaha!) 14 228
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 13 783
  5. Jan Dermek: 26.9. - Sviatok svätého Farizeja 12 682
  6. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 10 534
  7. Monika Albertiová: Konsolidácia? Ľudia nemajú čo žrať, a Kuffa? Ide sa na gardistov hrať! 9 783
  8. Ján Valchár: Niečo k situácii v Slavjansku a ruským ponorkám 4 880
  1. Roman Kebísek: Vincent van Gogh kreslil steblami trstiny, ktoré sám zbieral a orezával
  2. Věra Tepličková: Keď vo filme hasiči, skĺznu dole po tyči,
  3. Marian Nanias: "Tí zlí Bruselskí úradníci....."
  4. Dušan Koniar: Za čem númera? vsjo jásno
  5. Roman Kebísek: Povstalec Šulek pred popravou r. 1848 poslal pozdrav sestre – starej mame Štefánika
  6. Dušan Koniar: Kam by chcel, tam ho nepozvú. Kam áno, tam nejde
  7. Věra Tepličková: Tam, kde ide o korytá, budúcnosť je neurčitá
  8. Dušan Koniar: Predčasniatka, kávičkári ako ja (Kávička na malíčka 2025)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Novohrad - aktuálne správy

Hráč Lučenca Eric Boone Jr.

Výhra ostala v Lučenci.


Ilustračné foto. V modrom Silvia Kilačková.

Súťažili v Malackách.


Policajti aktuálne udalosť dokumentujú.


5
BKM Lučenec.

Pelikáni privítajú Prievidzu.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu