ho a lákavo.
„Onálepkovanie“ vozidla však nebolo celkom zadarmo. Každý záujemca musel najprv do firmy vložiť sumu 25–tisíc a splniť dve základné podmienky. Auto udržiavať v čistote a denne najazdiť predpísaný minimálny počet kilometrov. Zaujímavú ponuku mala firma aj pre tých, ktorí uvažovali nad kúpou nového auta. Výhodnú požičku alebo leasing sa mnohí rozhodli využiť.
Počiatočné obavy klientov spoločnosti nastúpili po tom, ako v posledný májový týždeň jedna z komerčných televízií vo svojej hlavnej spravodajskej relácii informovala, že niektoré pobočky spoločnosti Autoreklama zostali zatvorené. Hovorca firmy uviedol, že platby meškajú kvôli zahraničnej dovolenke riaditeľa. „Ponuka spoločnosti vyzerala naozaj zaujímavo. Rozhodol som sa, že budem nosiť jej reklamu na svojom aute, ktoré som si už predtým zakúpil na leasing. Z mesačnej odmeny by som si tak vykompenzoval leasingové splátky na auto. Keďže denne dochádzam do zamestnania takmer 30 kilometrov, dokázal by som splniť podmienku spoločnosti najazdiť mesačne 720 kilometrov. Zmluvu som bol podpísať 9. mája. Nalepili mi na auto nálepku a 20. mája mi mala prísť na účet prvá odmena. Dodnes sa tak však nestalo. Nálepku som už z auta odstránil, pretože spoločnosť porušila zmluvné podmienky. Minulý týždeň som im zaslal prvú upomienku. Som pripravený všetko riešiť súdnou cestou,“ povedal rozhorčený Lučenčan. O prípad sa začala zaujímať už aj polícia a všetko je v štádiu preverovania a získavania dôkazov. „Z Prezídia policajného zboru sme obdržali usmernenie a bližšie informácie k tomuto prípadu zatiaľ nebudeme podávať,“ informovala v piatok Mária Faltániová, hovorkyňa Krajského policajného zboru v Banskej Bystrici. Do bratislavskej centrály firmy ani do žiadnej zo šiestich krajských pobočiek sa nám počas minulého týždňa nepodarilo dovolať. Aj na mobilných číslach sa vám ozve len odkazovač. Teraz všetko závisí už len od trpezlivosti nespokojných klientov ktorí veria, že spočiatku zaujímavo vyzerajúci biznis nedopadne ako známy BMG Invest.