Štvrtok, 18. október, 2018 | Meniny má Lukáš

Alexander Agócs prekonal rekordy

Po desaťtýždňovej pauze vo veľkozlieveckom Rally Parku opäť zaduneli silné motory. V 5. kole seriálových pretekov Pokrok HRC Rally sa blysol najmä Alexander Agócs z Rimavskej Soboty. V kokpite BMW 3 Compact prekonal doterajšie traťové rekordy.

Alexander Agócs triumfoval v kategórii A4. V celkovom poradí 5. kola Pokrok Rally HRC si vyjazdil prvenstvo.(Zdroj: ANDREJ KOVÁČ)

VEĽKÉ ZLIEVCE. Vydarené počasie, početná divácka kulisa, napínavé výkony pretekárov na dvoch tratiach, prekonané rekordy. Také bolo 5. kolo populárneho seriálu pretekov Pokrok HRC Rally. Spoluorganizátor podujatia Edmund Kováč sa vyjadril, že to bola jedna z doposiaľ najvydarenejších akcií v Rally Parku.

„Pre pretekárov boli pripravené dve trate s dvoma jazdami. Do výsledného času sa zaratúvali najlepšie časy z obidvoch tratí. Ešte pred štartom si mohli pretekári trate otestovať,“ informoval E. Kováč.

Prví sa na štart postavili juniori, medzi ktorými si prvenstvo vyjazdil Andrej Kováč. V kategórii žien dominovala Vladimíra Milová. Nasledovali štarty v kategóriách A1, A2, A3, A4, A5. Tradične nechýbali ani „škodovkári“ a tiež pretekári na Ladách.

„O zvyšujúcej sa kvalite jazdcov svedčia aj veľmi dobré časy, ktoré dosiahli tí najrýchlejší. Celkovým víťazom 5. kola tohtoročných pretekov sa stal Alexander Agócs z Rimavskej Soboty na BMW 3 Compact. Podarilo sa mu prekonať rekordy obidvoch tratí. Dôkazom vysokého pretekárskeho nasadenia boli aj veľmi efektné jazdy a tiež skoky pretekárskych áut. Mnohí zúčastnení skonštatovali, že toto bolo jedno z najvydarenejších podujatí v Rally Parku. V absolútnom poradí sa po 5. kole seriálových pretekov prebojoval na čelo Ivan Longauer z Dolnej Strehovej na Peugeote 309,“ zhodnotil E. Kováč a na záver podotkol, že do konca tohto ročníka zostávajú ešte dve podujatia, takže umiestnenia v jednotlivých triedach sú stále otvorené.

_2.jpg

ico

Výsledky

Výsledky jednotlivých kategórií:

Juniori: 1. Andrej Kováč (výsledný čas 3:38,97 min.), 2. Martin Dobra (3:52,77), 3. Roland Pisio (3:59,71), 4. Ľuboš Pajonk (4:08,93). Ženy: 1. Vladimíra Milová (3:48,11), 2. Magdaléna Ballová (3:59,11), 3. Bianka Kiškováčová (4:56,34). A1: 1. Michal Maňák (3:36,08), 2. Miroslav Krištof (3:39,96), 3. Lukáš Krištof (3:47,36), 4. Erik Kiškováč (3:50,05). A2: 1. Róbert Kováč (3:38,30), 2. Alexander Šikur (3:46,55), 3. Peter Lovaš (3:46,57), 4. Csaba Lovaš (3:50,78), 5. Michael Balla (3:51,30), 6. Rastislav Fruhauf (3:59,94). 7. Dušan Kočlík (4:07,76). A3: 1. Ján Božik (3:40,23), 2. Jozsef Bartos (3:45,18), 3. Marek Uhrin (3:45,31), 4. Jancsi Molnár (3:52,38), 5. Kristián Bášty (1. kolo: 1:56,40, ostatné tri kolá: DNS). A4: 1. Alexander Agócs (3:28,65), 2. Ivan Longauer (3:33,32), 3. Henrich Cseri (3:40,59), 4. Slavomír Ferenc (0:44,85). A5: 1. Denis Bodoň (3:34,97), 2. Erik Klaubert (3:43,49), 3. Rastislav Rada (03:49,98). Lada: 1. Peter Ďurkovič (3:40,36), 2. Peter Varga (3:54,74), 3. Vladimír Celleng (4:03,52), 4. Roman Bizov (4:07,68), 5. Miroslav Valentíny (4:15,25), 6. Rado Porubiak (4:17,61). Škoda: 1. Alexander Görči (3:54,91), 2. Miroslav Beľa (3:55,25), 3. Miroslav Petrov (4:07,18), 4. Erik Kováč (4:48,54).

Celkové poradie 5. kola:

1. Alexander Agócs (BMW 3 Compact, 3:28,65), 2. Ivan Longauer (Peugeot 309, 3:33,32), 3. Denis Bodoň (BMW 3 coupe, 3:34,97), 4. Michal Maňák (Peugeot 106, 3:36,08), 5. Róbert Kováč (Subaru Justy, 3:38,30), 6. Andrej Kováč (Ford Puma, 3:38,97), 7. Miroslav Krištof (Peugeot 205, 3:39,96), 8. Ján Božik (Ford Fiesta, 3:40,23), 9. Peter Ďurkovič (Lada, 3:40,36), 10. Henrich Cseri (Mazda 323 F, 3:40,59), 11. Erik Klaubert (BMW 318, 3:43,49), 12. Slavomír Ferenc (Peugeot 205, 3:44,85), 13. Jozsef Bartos (Opel Astra, 3:45,18), 14. Marek Uhrin (Pegueot 106, 3:45,31), 15. Alexander Šikur (Škoda Favorit, 3:46,55), 16. Peter Lovaš (Škoda Favorit, 3:46,57). 17. Lukáš Krištof (Peugeot 205, 3:47,36), 18. Vladimíra Milová (Ford Fiesta, 3:48,11), 19. Rastislav Rada (Peugeot 306, 3:49,98), 20. Erik Kiškováč (Renault Clio, 3:50,05). 21. Csaba Lovaš (Škoda Favorit, 3:50,78), 22. Michael Balla (Peugeot 106, 3:51,30), 23. Jancsi Molnár (Škoda Felicia, 3:52,38), 24. Martin Dobra (Peugeot 205, 3:52,77), 25. Peter Varga (Lada, 3:54,74), 26. Alexander Gorči (Škoda, 3:54,91), 27. Miroslav Beľa (Škoda, 3:55,25), 28. Magdaléna Ballová (Peugeot 205, 3:59,11), 29. Roland Pisio (Škoda Favorit, 3:59,71), 30. Rastislav Fruhauf (Suzuki Swift, 3:59,94), 31. Vladimír Celleng (Lada, 4:03,52), 32. Miroslav Petrov (Škoda, 4:07,18), 33. Roman Bizov (Lada, 4:07,68), 34. Dušan Kočlík (Fiat Punto, 4:07,76), 35. Ľuboš Pajonk (Škoda Forman, 4:08,93), 36. Miroslav Valentíny (Lada, 4:15,25), 37. Rado Porubiak (Lada, 4:17,61), 38. Erik Kováč (Škoda, 4:48,54), 39. Bianka Kiškováčová (Renault Clio, 4:56,34), 40. Kristián Bášty (Škoda Felicia, DNS). Pozn.: Výsledný čas je súčtom najlepších časov dosiahnutých na jednotlivých tratiach. Trať 01 – 1. kolo, 3. kolo. Trať 02 – 2. kolo, 4. kolo. Trestné sekundy boli zarátané do príslušných časov.

(MB)

_1.jpg

Šieste kolo Pokrok Rally HRC je naplánované na 6. októbra.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  3. Rozprávkové tankovanie
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  2. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  3. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  4. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. Rozprávkové tankovanie
  8. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 14 606
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 940
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 451
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 11 399
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 633
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 575
  7. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 531
  8. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 7 233
  9. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 919
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 693

Hlavné správy z MY Novohrad

Bývalý šofér mení korene stromov na skvosty

Teodor Očenáš chcel kedysi vyrábať bakule pre hubárov, aby sa v hore ratovali pred túlavými psami. Dnes jeho prácu ľudia obdivujú.

Junior na Považí s tromi medailami

Bilancia mohla byť lepšia, no videli sme nedostatky, na ktorých popracujeme, zhodnotil tréner Michal Bokor.

Nehodová križovatka v meste zmizla

Vo Veľkom Krtíši ukončili projekt, ktorý zvýši bezpečnosť na ceste.

Muzicírovanie pomôže folkloristom

Cyklus lekcií je určený tým, ktorým prúdi folklór v žilách.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Unikátne zábery: Koniec rozprávkového života Mariána Kočnera na Donovaloch

Donovaly už podnikateľ, ktorý je momentálne vo väzbe, tak skoro neuvidí.

Na bystrickej cyklokomunikácii sa baví internet

Urobiť tak veľa chýb na necelých dvesto metroch trasy sa hádam ani nedá – tvrdí Občianska cykloiniciatíva Banská Bystrica.

Európska komisia odobrila projekt výstavby D3 na Kysuciach

Dobrá správa prišla z Bruselu, peniaze sa ujdú aj diaľničnému úseku na Kysuciach.

Ďalší medveď už po Veľkej Fatre behá bez obojka

​​​​​​​Množstvo príprav potrebovali ochranári, kým sa im podarilo šípkou uspať medveďa Žiga, ktorému sa neodopol obojok snímajúci jeho pohyb. Vyšlo to až na druhý pokus.

Vybrali SME

Už ste čítali?